;/

DATUM: 2010-02-26 / TID: 21:27:09
">Vardag Kommentarer (0)

Hejj igen

Är fortfarande hemma hos lekander, eller ska ju sova här så ah.
Robin, Josefin och Rasmus ser på en Zombie film, gillar inte sånt skit.
I mina ögon måste det va skräck men inte för omoget, haha.
Så jag hamnade framför datan istället. Funderar på att dra ut en sväng,
mår inte så värst bra så behöver friskt luft och min ensamhet.
Mycket som har hänt dom senaste månaderna och jag är helt förvirrad.
Men jag har bestämt mig för att inte deppa för saker som hänt utan satsa
på framtiden, försöker iallafall.

Hoppas att den mörka tiden kan svepa förbi, vill ha ljus i mitt liv igen.

Sov gott allesammans. Kramizar ifrån Felly


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback