Curry smells goood !

DATUM: 2010-02-28 / TID: 18:33:31
">Vardag Kommentarer (0)
Tjoosan i trosan !

Sitter nu i Östergarn och luktar Curry. Åt baguette i bilen och råka spilla över hela mig ! Över hela håret och kläderna, jag är så himla duktig minsann.

Jag är så glad just nu ! Hittade min favorit smurflåt som jag letat efter i minst 3 år. Jag och Stephani satt och lyssna på den konstant på våran klassresa i 6:an, minns det så väl. Sen dess så har jag letat och verkligen saknat den låten, så jag lägger självklart upp den på bloggen. LOVE SMURFARNA !

Just nu så tar jag en massa webcam bilder, så fina så. Verkligen serriös, fniss. Min familj sitter och lirar poker, jag hejar såklart på min lillebror. Vinsten är en massa pengar så heja William ! Hoppas han vinner så storasyster kan få lite money. Knappast troligt att han ger mig men man kan ju alltid drömma.

Ska försöka fixa min design nu, just nu är den sådär men den ska bli SÅ MYCKET FINARE.

Lyckosparken på mig

Kiss N' Hugs












Ibland så måste man få bjuda på sig själv såklart !



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback