Bra humör !

DATUM: 2010-02-22 / TID: 23:22:36
">Vardag Kommentarer (0)

Heejsan Hoppsan

Idag har det vart en bra dag i skolan, började med språk sen en roooolig gympalektion ! Felicia älskar gympa. Sen så hade vi engelska då vi lyssnade på redovisningar hela lektionen så de var inte så speciellt ansträngande.
Efter det hade vi lunch, sen matte. De gick ju allmänt segt för mig.. höhö. Efter det så hade vi musik, gitarrprov. Har stukat handen så fick trots allt bara g+ och mvg+ på sången.

Sen så var det SLUT FÖR IDAG TACK FÖR IDAG.

Följde med Robin hem och då slappa vi vid datan och såg på Avatar.. eller såg och såg. Jag sov väl i hela filmen eftersom att jag var så sjukt trött.

Klockan 19.00 var dete dags för hårdträning i fensim, det gick faktiskt otroligt bra. Jag och Nina flummade som vanligt, HAHA. De enda jag hatade men träningen.. SNORKELN ! Usch, dö snorkel DÖ. Sen så höll jag på att dö bara för att Marcus och Nina tryckte ner mig under vattnet. Tummen upp på det !

Simningen slöt runt 21.00, då sprang jag och Nina vidare hem till Hanna där vi hade en liten hejdåmyskväll för Hanna, bara för att hon ska flytta tillbaka till Stockholm.. kommer sakna henne. Men iallfall, vi såg på filmer och åt en massa godis ! Och såklart så tog vi en massa kort. Myspys tjejer, de får vi göra om.

Och nu sitter här jag med tekoppen i handen, mysigt värre. Är nämnligen ledig i morgon så ska lyssna lite på musik sen så bums i säng. Skönt att få sova ut i morgon, för det får jag aldrig chansen att göra eftersom man har sådanna dumma sovproblem. Men ska iallafall försöka.

Lägger säkert in fler inlägg senare ! 
KRAMEN !
 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback