Alla Hjärtans Dag

DATUM: 2010-02-14 / TID: 15:51:14
">Vardag Kommentarer (1)

ALLA HJÄRTANS DAG !

Kom nyss hem ifrån Lekanderfolket. Riktigt kul och mysigt har vi haft det. Vi såg skräckisar och käkade godis och Robins brända chokladmuffins, om man är duktig som honom så blir det som det blir. Vi gick och la oss runt 02.00 och sov till 10.00. Josefin låg kvar i sängen och jag och Robin gick ner och fixade frukost. Robin gjorde toast och te till mig, en riktig gentleman är han minsann. Efter det så såg vi ännu en skräck film som hette Tatoo. Handlade om en kille som tatuerade och sen så dog folk utav tatueringen. Helt sjuk var den, det var just därför jag lyssnade på musik och sov.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, plugga till ett matteprov som jag har i morgon, USCH ! Aja, hoppas iallfall att jag får godkänt.

Här kommer bilder från igår/idag.

Hör av mig senare under dagen, PUSSEN






fin fina bilder såklart


Kommentarer
Postat av: din josefiin <3

omg ,ser skit fet ut i den där bilden i spegeln :o <33333

2010-02-20 @ 20:33:30

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback