hjärta

DATUM: 2010-02-24 / TID: 21:39:01
">Vardag Kommentarer (0)

Hejj hopp gummisnopp !

Idag har jag vart i skolan som vanligt, ganska tråkigt som vanligt också. Det enda som va roligt var att jag och Kendra flummade ihjäl oss, sprang i 1 meter djup snö och tog en massa flummkort. Tyvärr så har jag inte dom bilderna, men visar någonannan gång.

Hade en jobbig pratstund med klassen om mobbning. Jag är sååååå anti mobbning så jag börja typ gråta. Jag pekar inte ut någon nu.. men hur fan kan man säga ; jag vill inte bry mig om andras problem, jag struntar hellre i personen som är utsatt. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD. Så liksom.. jag kunde inte hålla in mina känslor om de där så ah fällde en tår sen va de nog. Tur att det kommer någon som ska snacka om mobbning i klassen för de behövs ! Dom som inte bryr sig de är dom som sårar och mobbar, men dom förstår de inte själva. Pallar inte snacka om de ens.. så besviken är jag.

Aja i morgon så får jag min månadspeng och då ska jag köpa nya kläder, det är ett måste. Vet precis vad jag ska köpa så längtar tills i morgon, haha.

Ikväll har vart en utav dom bättre kvällarna. Har nämligen fått lite nya vänner, den bästa utav dom är då Marcus Robé. Han bor inte här som synd är men jag tänker hålla kontakten med honom livet ut, han betyder redan för lilla felly. Tänker inte låta honom lämna mig, då är han dööööd ! Nu är han som min bror och förblir min bror.
Tack för att du finns m@r(u$

I morgon är det då skola igen, och jag får mina älskade kläder, tummen upp på det. Ska höra med Brolle om han vill hänga med, det hoppas jag. Tar inte ett steg utan honom, det är ett som är säkert. Tack för att du finns också.

Aja, sov gott allihopa. GODNATT ;*

En bild på mig och arab ( robin )
och såklart en bild på Marcus


Snyggt värre ;o


The one and only MARCUS ((:




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback