Tråkig dag.

DATUM: 2010-12-06 / TID: 22:54:35
">Vardag Kommentarer (0)

Denna dag har ju inte varit så speciellt rolig. Det enda jag har gjort är att ligga i soffan, sätt på tv osv.
Tror jag har hyffsat bra koll på matten nu. Men har dock inte koll på svenskan som skall redovisas imorgon.
Men det går säkert bra. Om jag orkar skolan förstås, mår inte så hemskt bra.
Har ont i kroppen och känner mig seg fortfarande, men skall göra mitt bästa.
Känner att morgondagen är en viktig skoldag.

Imorgon skall jag även vara med älskling och gå med honom och mamma på Williams klass julmarknad, typ?
Dom säljer glögg, pepparkakor och sådant. Och det får man ju absolut inte missa.
Efter det följer nog Robin med oss hem ett tag. Skönt. Dock så måste han ta 21.45 bussen, lite surt men aja.

Skall fortsätta plugga till matteprovet nu medan jag ser på "Save the last dance".
Sen så skall det sovas, och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Visst förkylningen kommer inte försvinna,
 men kanske illamåendet, hoppas.

Måste även gratta min snepolare Nina som fyller 15 år idag. GRATTIS SÖTUNGE!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback