Sweet dreams.

DATUM: 2010-12-15 / TID: 23:01:25
">Vardag Kommentarer (0)

Väldigt skön kväll. Har inget att plugga till och det känns ju bra.
Kan i stort sätt hela min so text utantill och hoppas att få göra redovisningen imorgon med Kendris.
 Som sagt, skön kväll. Har bara sätt på film. Har sett Lejonkungen, Avatar och Precious.
Alla är sorliga. Men den mest sorliga var nog Precious. Jag grät ett par gånger. Visst, den var lite skum.
Men väldigt hemsk. Det handlar om en tjej som är mörk. Hon är väldigt tyst utav sig och också mobbad.
Ingen ser henne. Och om någon ser henne så får hon alltid höra "flytta ditt feta arsle, subba".
Hon har ett väldigt tufft liv. Hon är 16 år och har ett barn som är 4 år och ett barn som ligger i magen.
Dock så är hennes pappa hennes barns pappa också. Hon har alltså gått igenom våldtäkter sedan
hon var liten. Och hennes mamma misshandlar henne som bara den. Det enda hon får göra är att ta skit,
laga mat, se på tv och tvingas att äta utav sin mamma.. Och så vidare. Väldigt sorlig. Värd att se,
 fast det kanske inte var den bästa film man har sätt. Men man får ut något utav att se den, man lär sig.

Skall fixa lite i mitt rum nu. Sen skall jag försöka sova.
Imorgon är det Torsdag. Helt okej dag. Börjar med slöjd, naaajs.
Det bästa är att det snart är Fredag, och då får jag träffa min underbara
igen. Och det gillas alltid.
Okey, sov gööött. Nighty-night.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback