Sjukling.

DATUM: 2010-12-02 / TID: 11:48:18
">Vardag Kommentarer (2)

Sjuk idag. Ont i halsen, huvudet, nyser och snorar som en dåre.
Sitter just nu och ser på Titanic. En film som jag alltid brukar se när jag är sjuk. Tröttnar aldrig på den.
Och snart närmar sig slutet på filmen. Och det är just här som jag kan gråta ihjäl mig.
När filmen är slut så skall jag käka lite och se på Step Up. Filmen man aldrig tröttnar på.
Plus att det finns en snyggve i den filmen. Man kan inte göra annat än att hålla med brudarna i klassen.
För jag håller helt klart med, haha! Ha det fint. Ciao.


 


Kommentarer
Postat av: sagaviktoriaivarsson

åh, krya älskling!

2010-12-02 @ 15:26:25
URL: http://jerrysbabe.blogg.se/
Postat av: Felly

Aw, tack så mycket baby!

2010-12-02 @ 16:42:59

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback