Sammanfattning

DATUM: 2010-12-06 / TID: 11:23:07
">Vardag Kommentarer (0)
Hemma idag. Spydde igår, förkylningen är fortfarande lika jävlig som innan. Har inte vinterkräksjukan, utan det är förkylningen det beror på. Så är hemma nu. Får se på film, plugga och sådant. Eftersom att jag inte bloggat på ett tag så får jag berätta lite ifrån dagarna.

Fredag - Skulle egentligen vara hemma ifrån skolan eftersom att jag var så förkyld. Men gick endast till skolan för att se vinterrocken. Och njae, den var inte så hemskt bra. Men men. På kvällen var jag barnvakt åt mina kusiner. Vi åt tacos, flummade, såg på Idol. Deppade över att Olle åkte ut, men glada över att Jay kom vidare. Eftersom att han är bäst. Och sen så sov vi, såklart.

Lördag - Var hos kusinerna eftersom att jag var barnvakt. Mot eftermiddagen så åkte jag till älskling. Därefter gick vi till stan, köpte mat på Mcdonalds som vi käkade i Gallerian. Efter det goda tog vi bussen hem till mig.
Tog det bara lugnt kvällen ut.

Söndag - Åkte ut till Östergarn på middag. Jag, Robin och Alf åkte till luftgevär hallen och sköt lite. Dock så när jag skulle sätta i skott så klämde jag sönder mitt finger. Så man kan säga att jag skadade min nagel rejält. Fingret svullna upp, blev blått, blod under nageln och sådant. Väldigt skönt. Så är även handikappad. På kvällen åkte
vi hem. Robin följde med hem och tog 21.55 bussen. Efter han lämnade mig började jag spy som en gris. Och efter det kändes det hyffsat bra.

Ohja, det var helgen det.

Bilder på älskling ifrån igår. Haha!
Damn, hottie ;)


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback