One day left.

DATUM: 2010-12-23 / TID: 21:02:40
">Vardag Kommentarer (0)

Sitter nu och bloggar ifrån Östergarn. Sitter här i soffan och softar med musik och har tre trötta grabbar omkring mig. Min lillebror, Benny och Bennys brorsa. Uppe på övervåningen ligger mamma och sover. Ute i köket skramlas det eftersom att Syliva och Alf fixar och donar en massa inför imorgon, julafton. Själv så har jag inte julkänslor fast det ligger mååånga julklappar framför mig. Känner ingenting alls. Det känns bara konstigt att det är julafton imorgon. Det kändes liksom som om det var julafton för några veckor sedan, helt sjuk hur det kan gå så snabbt. Men aja. Imorgon smäller det, då skall jag vara glad och sprida glädje ifrån mitt hjärta som prästen sa, hihiooo!

Skall nog blogga om två dagar ur min kalender nu snart, känner att det behövs.
Så vi hörs snart igen, pussss.


Suuddelliisudd bild ifrån i somras.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback