Nighty.

DATUM: 2010-12-09 / TID: 22:24:48
">Vardag Kommentarer (0)

Dagen började bra. Vaknade med ett glatt humör, var i skolan tills klockan blev 11.00. Då kände jag
hur varm jag blev och hur illamående jag blev. Fick springa ut och ta luft. Kändes verkligen
som att jag skulle spy. Så jag åkte hem, la mig i sängen, sov ett tag. Därefter mådde jag lite bättre,
men ändå inte helt okej. Satte mig vid tv och såg på Karate Kid, Cats & Dogs och Trollkarlens Lärling.
Bra barnfilmer faktiskt. Och grät till Karate Kid gjorde jag också! Tiden gick fort. Så fort att jag nu
sitter här, trött som fan. Skall snart gå och lägga mig och drömma fina drömmar. Blir kvar hemma
imorgon också, fall i fall. På eftermiddagen/kvällen skall jag till Robin. Kommer sova där ifrån imorgon
till Söndag. Dock så skall vi på släkträff och julbord med min familj under helgen, vilket kommer bli kul.

Eftersom att jag inte är på topp och sånt så tänker jag sova nu.
Så ha en fortsatt bra kväll. Godnatt!


3 månader på Lördag. ♥
Du är luften jag andas baby. Iloveu


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback