Jullov idag!

DATUM: 2010-12-22 / TID: 08:24:09
">Vardag Kommentarer (0)

Gooodmorgoon. Jag är redan vaken, hihi.
Skall snart fixa iordning mig lite extra för skolavslutningen. Dock så skall jag inte
ha på mig något speciellt, för det behövs inte, plus att ingen kommer se vad jag har på mig iallafall.
Skall vara i kyrkan 10.50. Och jag skall in till stan runt 10.00 med mamma. Har två julklappar kvar att
köpa, men det är svårt, riktigt svårt. Men skall fanimig lyckas!

Senare under dagen skall jag till min lilla älskling. Sover över där och sen så vet jag inte hur
det blir med bloggningen. För imorgon skall jag till Östergarn. Men skall försöka blogga då med!
Eller jag ska blogga då :)! Men ni får ha det bäst tills dess. Ciao!

Bild ifrån igår. Iloveu♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback