HEJ!

DATUM: 2010-12-08 / TID: 18:57:28
">Vardag Kommentarer (0)

Ingen bloggning igår, hade inte lust. Älskling var ju hos mig igår.
 Följde med honom en bit till bussen som vanligt och så. Och bussen skulle gå 21.45.
När jag kom hem så satte jag mig vid tv, pluggade och sånt. När klockan var 22.00
 så bad älskling att jag skulle ringa honom, och det gjorde jag. Det visade sig att vi kollat fel på busstiderna.
Så den sista bussen gick 21.25, fail. Så han sov hemma hos mig, vilket inte gjorde något.
Dock så orkade jag inte plugga, så hade det lite kämpigt imorse, men klarade det.

Idag har det iallafall varit skola. Helt okej dag faktiskt.
Efter skolan fick jag sällskap utav Kendra och Casper hem. Vi snackade om allt möjligt,
sköna folk detdär. Ahjuste, Kendra fyllde 15 år igår. Så grattis Kendriiiis, jag älskar dig FK! ♥

Och nu sitter jag här hemma hos pappa. Skall snart gå ner och vara social.
Ta en fika med familjen eller något, mys! Senare ikväll skall jag träffa Frida. Ahgud vad jag saknar
 den tjejen alltså! Hihi, roligt skall det bli!

Ha det bäst. Pusseeen.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback