Dejta sängen nu kanske ..

DATUM: 2010-12-02 / TID: 23:06:28
">Vardag Kommentarer (0)
Fortfarande lika snorig, satans elände. Skall iallafall till skolan imorgon. Får väl ha med mig en toarulle som får stå i skåpet som jag får springa till stup i kvarten. Suck. Imorgon är det en ganska soft dag i skolan. Har engelska, Vinterrocken, lunch och so. Sen så slutar jag dagen 13.30. Skall även umgås med älskling på lunchen och efter skolan i några timmar. Imorgon kväll skall jag nämligen vara barnvakt för mina söta kusiner. Så jag kommer inte blogga förens på Lördag. Men det är nog inga problem, tror att ni klarar er. Kanske skall ta och stänga av denna lilla data, fixa lite saker inför imorgon och därefter hoppa ner i sängen. Ja, det låter bra. Ni får ha det världsbäst alla fina människor. Suss gött, och dröm finfina drömmar. Godnatt!

Skön låt.
The Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback