Dålig uppdatering.

DATUM: 2010-12-12 / TID: 23:23:22
">Vardag Kommentarer (0)

Har varit hos älskling hela helgen, just därför så har jag inte bloggat. Så bloggade senast i Fredags när jag satt på databyrån och tog det lugnt. Så kan väl göra en liten sammanfattning sen då.

Fredag (kväll) - Åkte och köpte pizza. Åkte hem till älskling och käkade då, snackade med hans familj, såg på Idokl, jublade när Jay vann och myste och så vidare. Trevligt, som vanligt.

Lördag - Vaknade upp hos älskling. Blev hämtade på eftermiddagen utav mamma och William. Därefter åkte vi till mina kusiner och träffade även andra släktingar där också. Firade även min moster där också. Några timmar senare blev jag och Robin skjutsade hem till Robin igen. Vi gick till affärn, när vi väl var där var klockan 18.07. Sen så kollade vi på dörren till affärn, då stängde skiten klockan 18.00. Så vi fick gå hem igen, utan snask och sådant. Såg på filmer utan snask, Inception och Karate kid. Karate kid har man ju sett några gånger, lika bra varje gång. Men Inception hade jag inte sett. Den var väldigt grymt gjord, men fattade dock inte så hemskt mycket. Så vi stängde av efter ett tag bara för att Robin typ sov och jag ville inte se ensam. Så jag låg där i någon timme och stirrade i taket och tänkte. Efter ett bra tag så somnade jag också.

Söndag - Vaknade. Åt frukost och duschade. Vi blev hämtad utav min familj och for ut till Östergarn. Vi var nämligen bjudna på julbord nere vid rökeriet utav Alf och Sylvia. Riktigt gott och trevligt var det. Dock så tog jag inga bilder. Börjar bli sämre än sämst på det. Men jaja. Senare på kvällen åkte vi hem, Robin följde med ett tag också. Sen runt 19.00 åkte jag, mamma och Robin in till stan. Handlade och lämnade av Robin.

Nu sitter jag här i min ensamhet. Har fixat mitt rum lite. Planerat en del saker och sånt. Skulle egentligen ha sovit för länge sen. Men är inte ett dugg trött och tänker för mycket. Imorgon är det skola och Lucia. Skall se på skolans lucia, Olivers lucia och Mindies lucia, så det blir fullt upp imorgon. Slaggar även hemma hos pappa imorgon plus att jag har träning imorgon, soft! Så lär inte höra av mig imorgon. Utan på Tisdag, godnattpöss!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback