Dagens place.

DATUM: 2010-12-01 / TID: 22:04:59
">Vardag Kommentarer (0)

Soft dag idag. Världens äckligaste lunch serverades i skolan, bruna bönor. Ingen i min klass åt där.
Utan vi åt på Mcdonalds istället och firade Lisa som fyller 15 år idag. Grattis sötnos!
Blev kvar på Mcdonalds väldigt länge. Till slut så var det bara jag, Mejan, Amanda och Maja kvar. Vi satt
och snacka om allt. Skola, kompisar, poojkar osv. Sen så var det dags att återgå till skolan.
Slutade 14.30. Mötte upp Saga. Åkte hem till henne och flummade. Riktigt kul! Har saknat henne så mycket.
Loveuloveuloveu. Skall snart plugga lite tills imorgon. Dock så kanske jag stannar hemma imorgon
eftersom att jag är genomförkyld. Men får se imorgon hur jag känner mig.
Hejdå.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback