Dag 7 - Min bästa vän

DATUM: 2010-12-23 / TID: 22:44:59
">Vardag Kommentarer (0)

Jag har då många vänner. Många nära vänner också för den delen. Men dom som jag räknar med är nog ändå Saga och Robin. Jag och Saga umgås inte lika mycket nu för tiden, men när vi ses så är allt bara så perfekt. Kan prata om allt och flumma runt som ett par pelikaner. Hon litar jag verkligen på, och jag är oerhört glad att jag har henne som vän. Utan henne skulle jag varit död nu. Hon räddade mitt liv helt enkelt. Hon räddade allt. Hon är bäst helt enkelt.

Sen så har vi då Robin. Vad vore jag utan honom? Min lilla pojkvän, min fina. Han är den som jag umgås mest med nu. Han är den enda jag vill vara med nu, eftersom att jag bara kan prata med honom. Har ingen att prata med längre. Och det är sant. Vet inte vad som har hänt. Men så är det. Han är den enda jag vågar vara riktigt ärlig emot, japp så är det. Vi två mot världen älskling, du är allt för mig. Den viktigaste i mitt liv. Jag älskar dig.

Sen så har jag självklart många andra vänner som kommer på en andra plats fast ändå på den första, äsch ni fattar. Och ni vet vilka ni är. Älskar er allihopa enormt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback