Dag 6 - Min dag

DATUM: 2010-12-23 / TID: 22:02:35
">Vardag Kommentarer (0)
Okej, here we go again.

Idag så vaknade jag upp hos älskling i hans sköna säng. Vi låg där ett tag och myste, såg på tv och sådant. När klockan närmade sig 11.00 gick vi ner och gjorde frukost. Efter det tog vi med hundarna och gick iväg och köpte den sista julklappen. Därefter gick vi hem igen, såg på film och åt nudlar. Sen blev jag hämtad utav Bempis. Vi åkte hem, packade in alla saker i bilen, och den blev proppfull. Därefter åkte jag, mamma, Benny och William ut till Östergarn, eftersom att vi skall fira jul här. När vi väl var framme så blev vi bjudna på mat och sånt. Därefter tog jag ett varmt bad, vilket jag behövde. Och efter det så har tiden gått hyffsat snabbt. Har suttit och spelat karioker med Sylvia och Alf, det gick väl även bra. Nu är det bara att vänta tills jag blir trött, vilket kan ta ett tag. Men men, har ju musiken, msn, facebook och bloggen att hålla på med så ja, det är nog inga problem. Detta var väl min dag antar jag. Lika roliga som alla andra, hehe.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback