Dag 5 - Vad är kärlek?

DATUM: 2010-12-21 / TID: 21:42:12
">Vardag Kommentarer (0)

Som ni märker så tar jag lite bloggpauser hit och dit. Vilket ni tyvärr får stå ut med.
Men snart så är det lov, skall försöka blogga mer då, försöka! Men nu kör vi dag 5!

Wow, det här kommer ju bli svårt. Kan ju börja fråga mig själv, vad är egentligen kärlek? För mig är kärlek sååå mycket. Inte bara förhållanden, utan kärlek är inom vänner, familj, släkt, saker, djur osv. Man kan säga att kärlek är ett ord för allting man gillar, fast på olika sätt. Kan berätta om vad jag känner inom "kärlek".

Pojkvän - Den som ger mig mest kärlek, den jag ger mest kärlek till. Den personen som jag verkligen älskar. Han är inte bara min pojkvän, utan min bästavän också. Kärleken mellan oss är oslagbar!

Vänner - Stor kärlek till vänner. Vad vore man utan dom? De gör ens vardag. Underbara helt enkelt.

Familj/släkt - Folk som man umgås nästan mest med. Varje dag iallafall. Något man alltid har kvar. Något ingen kan ta ifrån en. Ett band som inte går att bryta.

Saker/Hobby - Jag älskar då en hel del. Det som jag säger "KÄRLEK TILL" är för det mesta. Djur, Coca Cola, DATOR, musik, simning, ridning, gottiga saker, naturen, kläder och sist men inte minst, gurka. Och en massa mer. Men ni förstår. Kärlek är så extremt mycket. Går knappt att förklara med ord.

Men något jag vet. Kärlek är mycket omtåligt.
Ta hand om den, vad det än handlar om.
Ni vet, "Man inser inte vad man har förens man förorat det"


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback