Dag 3 - Mina föräldrar

DATUM: 2010-12-16 / TID: 23:06:19
">Vardag Kommentarer (0)
Jag har då skilda föräldrar sedan jag var 3 år. Så jag har två familjer men bor bara hos en. Och det är hemma hos min mamma, Susanne. Hon har även en sambo som heter Benny. Och så har jag även en pappa som heter Magnus. Och hans fru heter Marlene. Dock så har jag haft det väldigt tufft med min pappa. Han har gjort en hel del dumma saker emot mig och det har pågått under ett bra tag. Tänker dock inte ta upp det öppet på bloggen utan det stannar vid mig.

Men iallafall. Under dom här åren så har Benny vart som min pappa, eller han är som min pappa. Eftersom att han alltid finns där för mig oavsett och är ett väldigt bra stöd. Jag älskar dig Bempis. 

Och så min underbara mamma, vem är bättre än henne liksom? Även fast hon är sjuk och sånt, så kämpar hon på. Hon finns alltid där, kan skojja med en, kan retas med en och sånt. Hon är den bästa jag vet och också min bästavän. Oerhört tacksam för att du finns mamma. Du är mitt liv. Jag älskar dig otroligt mycket skall du veta. Du står alltid vid min sida, och jag vill att du skall veta att jag står vid din, föralltid. ♥

Sen min pappa dåra. Jag älskar honom riktigt mycket. Men jag har aldrig haft chansen att visa det, för att jag aldrig vågat eller fått någon kärlek utav honom om ni förstår. Men i dagens läge så börjar vi komma varandra lite närmre. Har bestämt att "försöka" glömma de gamla och försöka blicka framåt. Visst, det är inte det lättaste för mig. Men jag måste väl ändå. För jag vill också känna hur det är att ha en riktig pappa. Hoppas det blir bättre.

Och sen Marlene ( Malla ). Har även haft det lite tufft med henne också. Men jag kan prata med henne om det är något och det känns bra. I dagens läge så finns hon alltid där för mig och så. Även fast hon bara är min låtsasmamma så älskar jag henne. Hon har faktiskt funnits i mitt liv sedan jag var 6 år, så ja. 

Nu är jag gaaaaalet trött. 
, GODNATT.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback