Dag 2 - Min första kärlek

DATUM: 2010-12-15 / TID: 17:15:20
">Vardag Kommentarer (0)

Ojoj, detta blir ju svårt. Frågan är skall man berätta om sin första kärlek när man var liten eller på senare tider? Kan köra på båda två.

När jag var liten hade jag faktiskt en hel del killar. Eftersom att man bytte varje dag. Men när jag var 7 år så skulle jag ut på Fårö med min farmor och farfar. Och jag visste att en som heter Patrik som är i samma ålder som mig även skulle dit också. Och bo bredvid oss. Eftersom att farmor och farfar kände dom. Men när vi väl var framme på Fårö så tittade jag och Patrik på varandra hela tiden. Vågade dock inte snacka med honom, för det var ju alldeles för pinsamt. Men redan den dagen blev vi tillsammans. HAHA! Vi låg i husvagnen och pussades och kramades, och sånt. Och jag tyckte att jag var riktigt stor, ni vet. En liten sjuåring liksom. Men jaja, vi var iallafall tillsammans i en vecka. Det tog slut bara för att jag var och spelade fotboll med en som heter Jens utanför våra husvagnar. När Patrik såg det så såg det ut som att han hade svarta ögon och att det rökte ur hans öron, kommer aldrig glömma hans ansiktsutryck! Haha det var tider det.

Sen så på äldre dagar så har man ju varit tillsammans med någon också. Om vi skall ta den seriösa delen då. Först så blev jag tillsammans med min nuvarande pojkvän, Robin. Och det var förra sommaren. Dock så höll det bara i 2 månader, eftersom att vi sällan umgicks och vi vågade knappt göra någonting. Men tillsammans var vi. Så man kan ju säga att han är min första seriösa kärlek. Eftersom att jag gillade honom efter vi gjorde slut. Men ändå så gick jag vidare till en annan pojk. Men hade ännu känslor kvar för Robin. När jag och den andra pojken gjorde slut så tog jag kontakt med Robin igen. Vi började umgås, var varje dag, sov över varje helg. Dock så fick vi inte sova tillsammans, för då skulle det ju bli "påsättning" enligt hans mammii. Men jaja. Nu i sommras hade jag även känslor för Robin. Men vågade inte visa mina känslor. Men han gillade mig, och visade det. Men jag sa bara "nej nej nej, det kommer inte gå". Ångrar det. Men iallafall. Han blev tillsammans med en annan i somras. Men när dom gjort slut så tog vi kontakt än en gång. Denna gång så tänkte jag " Nu eller aldrig". Och nu är vi tillsammans, igen! Och denna gång är det mer än seriöst. Han är mitt liv, mitt allt. Det är han jag vill vara med. Så vi kan säga att han är "Min största första kärlek" Jag älskar dig älskling. Har alltid gjort, kommer alltid att göra.

           Denna fina paintbild fick jag utav Robin den 25 maj 2009, tre dagar efter vi blev tillsammans förra året! Sweet.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback