Dag 1 - presentera mig själv

DATUM: 2010-12-14 / TID: 19:49:12
">Vardag Kommentarer (0)

Börjar redan nu med Dag 1, så here vi go!

Jag heter alltså Felicia Lydahl för er som missat det. Jag är född den 22 mars 1995 i Visby. Här bor jag med min familj. Min mamma, min lotsaspappa och min lillebror. Bor även till och från hos pappa, där jag har en lotsasmamma, en lillasyster och två små lillebrorsor. Och har även en kissemiss som heter Zolero.  Jag är 1.68 cm lång ungefär och har blont hår och blå-grön-bruna ögon. Intressant fakta, jao!

På min fritid så simmar jag fensim och har även tagit sm guld. För det mesta så ägnar jag all min tid åt min underbara pojkvän och min familj. Brukar även vara med kompisar, såklart. Men nu på senare tid så har det varit lite jobbigt så håller mig till min lilla älskling. Han är inte bara min pojkvän utan min bästavän också. Lägger också ner en hel del tid på skolan. För om man går i 9:an så är allt svårt, så försöker att hänga med så gott det går och sånt. Annars så gör jag inte så hemskt mycket. Försöker leva livet, träffa folk och ha det kul.

Som person så är jag omtänksam och låter alltid alla mina vänner gå i första hand. Jag är även en bra lyssnare och är bra på att prata om problem. Jag är även envis och vill komma någonstans här i livet! Haha. Jag är också en väldigt flummig och en pratglad person. Jag gör som jag själv vill, alltid och just därför så skiter jag i vad alla andra säger och tycker och går min egen väg. "Den som följer någon annans fotspår, kommer aldrig först" Det var väl det. (;


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback