23.29

DATUM: 2010-12-23 / TID: 23:28:36
">Vardag Kommentarer (0)

Herregud ja, vad skall man nu hitta på?
Orkar ingenting just nu. Orkar varken vara vaken eller sova.
Hur skall jag ta mig ur detta. Måste försöka bli glad nu. Det är julafton imorgon,
en tid då alla skall vara tillsammans. En tid då alla skall må bra och inte vara ensamma.
Det är då man kan stärka sina band och relationer. Hoppas det blir bra, klart det blir bra.
Mysigt med familjen, julmaten, julsnacket, programmen på tvn, julklapparna och jultomten.
Så mysigt. Jag kanske börjar få någon enstaka känsla iallafall?
Jag skall iallafall ha det bra, hoppas ni också har det. Vi hörs
imorgon på själva julafton. Sov bäst nu och dröm söta drömmar.
Godnatt på er.

Såhär ser man då ut nu.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback