Youtch.

DATUM: 2010-08-23 / TID: 00:31:38
">Vardag Kommentarer (0)

Dagen började med att jag och Mamma åkte in till biblioteket och
tog en fika, snackade om allt och så, därefter åkte vi till Willys och handlade mat.
När vi var färdiga med det åkte vi hem och då la jag mig i sängen ett bra tag och bara slappa,
mådde inte så värst bra så behövde vila. Efter ett par timmar satte jag mig vid datan en stund
och gjorde i stort sätt ingenting, förutom att chatta, och det var ju inte så speciellt.

När kvällen närmade sig så bestämde jag med Sabina att vi skulle umgås hela kvällen,
och det gjorde vi, men Nobba var med. Så vi träffades 19.00 vid skolan och cyklade upp
till Broraken, men det var inget Race där, så vi stanna på en öde plats och snacka och drack
powerking. Eller jag och Nobba snacka inte så värst mycket, utan det var Sabina som berättade
hela sin Norrlandsresa och en massa annat, så där stod vi med cyklarna och lyssnade på henne över
en timme! HAHA, fast det var faktiskt intressant och kul. När vi börjat tröttna cykla vi tillbaks till skolan,
där satt vi och snacka och lyssna på musik. Det gjorde vi i någom timme, sen så skulle Sabina dra in vid
22.00, så då cyklade jag hem och satte mig vid tvn. ;)

Skall se på tv nu, som alltid nu förtiden :o Sen skall jag sova,
så godnatt!

Bilder ifrån ikväll.

Sabina, den fina

Nobba sa precis "Grrrhh" när jag tog kort.

Jag älskar dig!

Nobba älskar att gunga!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback