puuunkkkt!

DATUM: 2010-08-21 / TID: 23:28:15
">Vardag Kommentarer (0)

Idag har varit en förjävlig dag rätt ut sagt. Orkar inte berätta om förmiddagen,
men kan säga er att det var kul att träffa mina älskade syskon, Oliver blev glad för presenterna,
fast dom redan hade filmen, suck. Det är inte första gången jag köper filmer som dom redan har..

Men eftermiddagen/kvällen vart lyckad. Hade nämligen grillkväll/kalas för Ulf, mammas systers
man, eller vad man nu skall säga. Han har fyllt år så vi firade honom genom att grilla nere vid
Själsö, med honom, Anki och min familj, vilket var väldigt mysigt och gott! Dock så skulle jag bada, som
jag alltid gör! Men det är grymt stenigt där, och vad jag hade glömt var att det är stup lite överallt, sådär
5 meters stup. Så jag gick ut igenom sten, sjögräs och äckliga grejsemojs, men jag gav mig inte! Utan
fortsatte gå, och det blev bara grundare och grundare, :o sen så helt plötsligt halkade jag ner med ena foten
och hamna på en kant med arslet, medan min fot dingla i det djupa, läskiga stupet!
Fy ända in i bomben vad jag blev förvånad, kunde inte se ner till bottnen, när det innan var upp till knäna
på mig, ohgud! Så jag sprang in till kanten och gick upp, jag var inte rädd, utan förvånad att helt plötsligt
så kom det ett stup rakt ner :o scary!

Men men, ser på Sagan om ringen nu, igen! Bara för att den visas på tv, fast nu är det
2an, " de två tornen ". Så får väl fortsätta se den nu, puss!

Ifrån när jag var med syskonen, och deras kompis, Hampus.

Födelsedagsbarnet

Muppen själv, alltså jag

Hampus & Johannes muppar sig med ballonger.

Världens sötaste födelsedagsbarn, som råkar vara min lillebror! ♥

Mindie som också muppar sig med ballongen.

Grillningen

William och jag kallar det "kramkalas"

Flumm

Mat!

Anki's supergoda saffranspannkaka!

Benny & födelsedagsbarnet Ulf, :D

Mamma ♥

Fire


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback