My day

DATUM: 2010-08-19 / TID: 23:41:35
">Vardag Kommentarer (0)

Dagen idag har varit helt okej, började med att jag, mamma och William åkte in till Solberga badet. Där badade vi knappt i 50 minuter, för mamma frös och jag blev äcklad utav en läskig tatuerad snubbe som verkligen hade sin blick på mig hela tiden! Så jag hade tappat lusten på att bada, som kanske är lite smått ovanligt. Men vi gick iallafall ner till omklädningsrummet och hoppade in i bastun, där var det så mycket skönare. Där satt vi och snacka ett bra tag, sen så gick vi ut och fixade iordning oss. När vi var klara gick vi upp till éntren och köpte kaffe i en sån där kaffemaskin, eller iallfall jag och mamma, William dricker ju inte kaffe, så han köpte en sprite istället.

När vi druckit upp åkte vi hem. Jag och William satte oss vid tv och såg på "Sagan om ringen - Konungens återkomst", då fick vi även pommes och hamburgare utav mamma, så där satt vi och mumsa i oss medan vi såg på filmen. När filmen närmade sig sitt slut så hade Benny kommit hem, så helt plötsligt satt hela familjen klistrad framför tv, och i slutet så är det så sorligt! Så jag och mamma grät, mina tårar hade tydligen inget stopp, så det bara rann mer och mer. Efter allt gråtande, la jag mig i sängen och lyssnade på musik och kollade lite på datorn, senare gick jag ut och skulle fota vattendroppar, men det gick åt skogen! Vet inte vad det är, men skakar som bara den i händerna, så tyvärr blev det inga naturbilder, som jag hade tänkt. Så istället gick jag in och spelade "31" och "Vändtia" med William, det var väl rätt okej. Klockan blev rätt mycket, så William var tvungen att gå och lägga sig, så där satt jag själv och funderade på vad jag skulle göra. Så allt slöt med att jag hamna vid tv.

När jag satt på tv runt 22.00, märkte jag att mina favorit program på MTV precis skulle börja, nämligen "Disaster Date" och "The X-effect", dock så var det gamla avsnitt, men jag såg iallfall för jag tröttnar inte på dom programmen, haha! Och såklart gick tiden snabbt, så nu ligger jag här i min säng och chattar med folk på msn.
Skall snart kolla igenom H&M's hemsida, skall nämligen köpa kläder till min lillebror imorgon, så måste välja ut vad jag skall köpa. Men men, nu skall jag fortsätta leta efter kläder, sen så får jag se vad jag skall göra! ;)


En bild ifrån badet. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback