Testdax!

DATUM: 2010-08-19 / TID: 14:36:10
">Vardag Kommentarer (0)

DITT LIV

Vad heter du? - Felicia Lydahl
I mellannamn då? - Kristina
Vart bor du? - Gotland
Trivs du där? - Tråkigt.. men det duger
Brukar du läsa horoskop? - Jo, varje dag! :D
Har du körkort? - Ne,
Äger du några converseskor?
- Yes, ett par vita
Favoritdjur? - hund/häst/katt
Vad spenderar du dina pengar på?
- Olika! Allt jag behöver
Senaste konserten? - Har aldrig gått på en konsert :O
Festar du? - Ibland, men skippar spriten!
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? - Näähj!
Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - Jarå! Proffset själv :)
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - Mcdonald's
Är du allergisk mot något? - Kiwi & tomat, men äter iallfall!
Äger du ett busskort? - Klart som fan att jag gör!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
- Grön!
Vad åt du till frukost? - En rostad macka
Hur ser du ut idag? - Förjävlig som alla andra dagar :D
Nästa mål i ditt liv? - Klara av 9:an, och komma in på ett bra gymnasium
Vad såg du senast på tv? - Något random på MTV
Hur svarar du i mobilen? - Haaaalllåe!?
Vem ringde du senast? - "Magnus"
Antal timmar sömn inatt? - Runt 5 timmar
Sov du ensam? - Yes
Vad innehåller din favoritnattmacka?Ahm? Det vettfan, 

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Ingen,
Fick dig att gråta: Inga kommentrarer..
Du gick på bio med: Vickan
Du gick på stan med: Robin
Skällde på dig: Robins hund :|
Skickade ett e-mail till dig: Någon på facebook antar jag

HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Yeahyeah!
Bråkat med ditt husdjur? - "Busbråk" med kissemissen
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - aa, :O

SAKER


Tar du droger?
- Varje dag! Fast nej.
Dricker du?- Om jag får så,
Vad är du mest rädd för? - Att någon i min närhet dör
Vart vill du gifta dig? - Utomlands, men vet inte om jag vill gifta mig..
Vad hatar du verkligen? - Lögner/Svek
Har du varit kär? - Jag var grymt kär! Men inte nu
Har du ett jobb?Ne, barnvakt till och från,
Gillar du att ha folk omkring dig? - Jarå! Men ibland vill jag vara ensam
Är du ett hälsofreak? - Gud nej

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? -  Ah, tyvärr
Är du ensam nu? - Nej, William är här :)
Några piercings/tatueringar? - I öronen och i naveln, men inga tatueringar.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Antingen grymt bra eller överdrivet dåliga
Vill du gifta dig? - Jag vet faktiskt inte
Vill du ha barn? - Jahrå! Som skall heta Cassandra och Axel :blush:

FAVORIT


Rum i huset? - Mitt rum
Typ av musik? - Oj, allt möjligt!
Månad?Juni-Augusti
Vän? - Saga!
Målsman? - Mamma!
Film?
- Titanic

DE SENASTE 48 TIMMARNA


Gråtit? - Nepp
Köpt någonting? - Yesyes
Varit sjuk? - Nej, vilket är tur
Sagt "jag älskar dig"? - Jaa :love:
Träffat nån ny person? - Njae
Saknat någon? - Ahh :(
kramat någon? - Japp!
Kysst någon? - Nee
Haft sex? - Neje

SENASTE


Låt du hörde? -  Robyn - Dancing on my own
Film du såg? -  Ser Sagan om Ringen med William nu, haha!
Drink du köpte? -   Har inte köpt någon drink på sistone
Mat du åt? - Pommes och hamburgare
Gången du åt en 7-Eleven korv?Haha, har aldrig gjort ;)
Människa du slog? - Robin (a) Evil.. hah
Längsta bussresa?Uppför bergen på Kreta, hösten 2008
Irritation? -  Vänner som sårar


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback