Toy Story 3

DATUM: 2010-08-28 / TID: 01:08:57
">Vardag Kommentarer (0)

Nu är den här! Som om jag har väntat. Har alltid varit förälskad i barnfilmer,
de är så underbara. Men iallfall, för någondag sen så var det premiär för Toy Story 3 3D
Jag och Maja snackade om att gå och se den nu i helgen, men det blev ändrade planer och
nu skall tydligen alla tjejer i klassen se den tillsammans nästa vecka, och då får dom göra det.
Så jag, Robin och Emelie kanske skall gå och se den på bio imorgon eller på Söndag istället,
får se hur det blir med den saken, roligt skulle det vara i sånt fall. Jag hoppas verkligen att den är bra
nu.  Minst lika bra som dom andra två filmerna, för dom kan man iallfall inte klaga på,
inte i mina ögon iallfall, dom är så bra så !
Nu skall iallfall lilla Felicia hoppa i säng och sova, sen imorgon så händer det grejer, GODNAJJT!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback