Tidsfördriv

DATUM: 2010-08-08 / TID: 13:25:21
">Vardag Kommentarer (0)
Nämn något som gjorde dig glad igår: Bästavän gjorde mig glad!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på " Dating weekend break"
Det sista du sa högt: KUK!
Det senaste någon sa till dig: Saga: Hej hej! ( flumm )
Vad har du druckit idag: Äppeljuice
Vad var det senaste du åt: Rostad macka
Vad var det senaste du köpte: Coca cola och chips
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet som bara den
Godaste glassmaken: Polka, helt klart!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Sover du tungt: Det kan man säga ja, haha!
Drömmer du mardrömmar: Jarå, vem gör inte?
Trivs du med ditt jobb: Jag jobbar inte!
Favoritklädsel: Tights och hoodie
Favoritlåt just nu: If we ever meet again
Vad ser du om du tittar till höger: Saga
Vad gör dig glad just nu: Ahm, jag vet faktiskt inte ;o
Vad ska du göra härnäst: Titta på tv & Flumma med Saga!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad! Men trött på vädret
Favoritgodis: Har inte ätit godis på 4 månader! Men.. banana skids
Kläder just nu: Mina sköna tights och randig tröja
Sommarplaner: Sommarlovet är snart slut, men skall försöka hitta på en massa!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, helt klart!
Vad är viktigast för dig: Min familj & Mina vänner
Är du kittlig: Överallt! så rör mig inte, tss!
Snarkar du: Jo,
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Spindlar, så äckliga när dom springer!
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Längtar du mest efter just nu: Att få träffa Sanna! 

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG

Kramat min mormor: Nej
Slagit någon: Nej, det tror jag inte?
Spelat basket: Haha, nej
Vunnit en match: Nja?
Gått på bio: Nepp
Städat rummet: Yesyes!
Bakat en kladdkaka: Jo, igår!
Ätit pizza: Nej, tyvärr
Skrikit åt någon: Yes, jag och Saga skriker alltid!
Åkt tåg: Haha, nej
Pratat i telefon mer än 40 minuter: Nej, gillar inte att snacka i telefon
Slösat mer än 30 kr på godis: Nej, äter inte godis, fortfarande ;)
Pratat i en telefonautomat: Haha? Gud nej
Spelat datorspel: Nej, förfan!
Köpt kläder/skor: Tyvärr inte 


DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG...

Retat någon: Självklart, det är jag bra på!
Gått på toaletten mer än 10 gånger: Nej
Ätit prinskorv: Nej, men nu blev jag sugen..
Hoppat ut i snön och skrikit: Det är sommar?
Lagat mat ur en kokbok: Nej, behöver inte kokböcker ;)
Gett någon komplimanger: Jarå! Älskar att ge komplimanger
Använt handkräm: Nej, man har ju lena händer ;)
Borstat tänderna: Självklart! Annars är man ju snuskig
Bäddat sängen: Jarå!
Sparat pengar i spargris: Gud nej,
Sagt hej på hebreiska till någon: HAHA? Jag är svensk
Pussat någon: Yes!
Sagt jag hatar dig till någon: Nejdå!
Sagt att jag älskar dig till någon: Yes, till min älskade bästavän!


DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG...

Gått på toaletten: Nepp
Ätit: Har ätit frulle
Kollat klockan: Jarå
Sjungit: Klart jag har
Svarat i telefon: Ingen har ringt så :p
Hostat: Nej
Spytt: Usch, nej.
Kollat på TV: Ja! Kollar nu
Lyssnat på radio: Nej
Skickat ett sms: Jarå :)
Sovit: Neje!
Installerat en skrivare: HAHA? Random .. nej :p
Läst mer än tio rader på engelska: Nej,
Skrivit blogg: Yeah!
Tänt en lampa: Det behövs inte
Gråtit: Nej,


JUST NU...

Sjunger jag: Ja!
Gungar på stolen: Sitter i soffan så ..
Lyssnar på musik: Yes!
Kliar mig någonstans: Haha? Vilken fråga, nej!
Hostar: Suck, nej
Äter: Neej
Hoppar: Jo jag hoppar hopprep i soffan! NEJ
Lyssnar på techno: Nej


VÄLJ BLAND...

Svart eller vitt: Svart
Katt eller hund: Gillar båda, men kissemiss!
Natt eller dag: Både och!
Solsken eller månsken: Solsken, helt klart!
Sommar eller vinter: Sommar, såklart!
Julafton eller födelsedag: Julafton! Vem vill bli äldre liksom? Inte jag iallfall..
Film eller bok: Film!
Höstpromenad eller vårpromenad: Vårpromenad
Radio eller CD: Radio
Färg eller svartvitt: Färg
TV eller radio: Tv
Cykel eller moped: Cykel, men det är roligt att åka med andra! ;)
Buss eller bil: Bil
Coca-Cola eller Fanta: COCA COLA!
Bowling eller kubb: Kubb
Vänner eller en bästavän: Har många fina vänner! Men väljer min bästavän Saga,  Framför alla!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback