Suck

DATUM: 2010-08-09 / TID: 20:26:27
">Vardag Kommentarer (1)

Hejsan. Den här dagen blev väl i stort sätt förstörd.
Har ju varit med bästavän, det var det enda roliga. Skulle egentligen träffa Sanna baby,
men då skulle tydligen Saga jobba, och jag kunde ju inte stanna hemma hos henne själv
och vänta tills jag och Sanna skulle ses, så jag följde med till stallet och hjälpte till.
Vi var ute med ungarna och körde, som tur var så hade vi lite mer fart idag, så vi sniglade inte fram,
tack och lov för det. Men vi blev iallfall klara i stallet runt klockan 16.30. Då skulle vi ännu hem och
äta, sen klockan 19.00 skulle jag hem, så liksom, vad hinner man på det? Inte ett skit.. så det blev inget.
Men som tur är så skall jag och Sanna umgås någon annan dag i veckan, måste träffa henne.

Vad skall man göra nu då? Har överdrivet tråkigt, vet knappt vart jag skall ta ivägen.
Aja, får väl ta en kopp kaffe och försöka lugna ner mig, puss puss puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Åjo, jad tror att du har saknat din mamma lite och tycker att det är lite skönt att få komma hem. Smile

Jag har iallafall saknat dig, Puss från Mom

2010-08-09 @ 22:12:39

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback