Wierd day..

DATUM: 2010-08-26 / TID: 22:38:52
">Vardag Kommentarer (0)

Började med skolan, slö och långtråkig som alltid.
"Partigrejset" gick väl bra, men vi var alldeles för seriösa om man jämför med alla andra, men än sen.
Skolan slöt vid 13.30, och då hade Vickan väntat ett bra tag på mig, så vi gick på stan därefter.
Flummade runt, kolla på folk och träffa även några folk. Sen runt 14.00 gick vi på Jeffe, och
bestämde med henne att vi skulle åka bussen med henne hem, och träffa Jonte.. jag var ju lite
fundersam kan man säga, jag ville gå dit, men ändå inte. Men ah, det blev så iallfall. Jonte är mitt ex
för er alla som inte vet, och ah. Så när vi var där så snacka Vickan med honom, och jag stod i
dörröppningen till Jontes rum och glodde på dom, som ett jäkla fån rent ut sagt, jag visste inte vad jag
skulle säga och det enda som snurrade i mitt huvud var, " Vad skall jag säga! Vafan är jag här för!?"

Vad skall man säga, det flummades runt, grymt svårt att förklara.
Men sen så började det släppa lite, så jag börja snacka och det blev ganska bra.
Men visste ändå inte vad jag skulle säga till honom, pinsamt ju! Ännu pinsammare var det när
Vickan låste in oss i hans rum, vi fick knappt fram några ord, men till slut så.. men Whatever.
Bättre lycka nästa gång.

Nu skall jag försöka sova, känner ett det behövs. Imorgon är det en ny dag, och
även nya bekymmer. Godnattie ♥

En halvgamal bild på mig och Vicki, loveu!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback