Sängdax

DATUM: 2010-08-30 / TID: 22:31:25
">Vardag Kommentarer (0)

Den här dagen har väl varit helt okej. Vi hade vanliga lektioner idag i skolan
som faktiskt gick bra, som bra var så slöt vi 14.00. Så jag träffade på Jeffe och vi åkte
bussen tillsammans. Dock så skulle jag av rätt så mycket tidigare än henne, bara för att jag skulle
hämta min cykel som stod vid busskuren, så lilla snuttegumsan fick åka själv en bit.

När jag kom hem, somnade jag ett litet tag, vilket var skönt. Vet inte riktigt när jag vaknade till,
men fixade iallafall lite i mitt rum, och efter det så var maten serverad på köksbordet. Så jag åt tills
jag blev proppmätt, gick in i mitt rum igen och lyssnade på musik. Tiden gick rätt snabbt och nu är den
redan 22.30. Jag skall iallfall ha somnat innan 23.00 har jag bestämt! Jag behöver sova för guds skull!

Som jobbigt är så skall vi ta klassfoto imorgon, så jag måste klä mig efter det också, orkar inte..
Men men, nu är det dags att tagga till sängen så att man är någolunda pigg till imorgon.
Hoppas att ni sover gott fina människor! Pusspåer.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback