Saknar dig redan Sanna..

DATUM: 2010-08-14 / TID: 02:55:29
">Vardag Kommentarer (0)

Hellu. Igår tillbringade jag min dag med älskade Sanna.
Vi har kännt varandra runt ett år, men träffades för första gången igår.
Som om jag har längtat efter att få träffa henne! Sprang fram och gav henne en stor kram, lycka!
Vi gick väl runt omkring 1.5 mil igår, fram och tillbaks på stan, ett antal gånger på Adelsgatan,
hamnen, ringmuren och upp till Marco Polo. Det var ju inte lite varmt igår heller, så undrar hur
många gånger vi klagat på värmen, och också klagat på mycket annat, som alla fula medeltidssnubbar.
Men iallfall, när vi var på stan, gick vi runt och kollade på kläder och smycken.
Vi hittade knappt något, eftersom att dagens stil på saker och ting inte är okej! Jag menar, vem vill
bära runt på runda, fyrkantiga, trekantiga tjocka träarmband och stora halsband med rosetter och en massa
krimskrams? Inte jag iallfall, och inte Sanna för den delen heller, HAHA! Men klädvägs så hittade vi iallfall
något. Jag hittade en tröja och Sanna köpte ett bar supersnygga kortbyxor.

När kvällen började närma sig åkte vi till Kinnerstugan, där Sanna och hennes familj hade hyrt
en liten stuga, som kanske inte låg så speciellt bra till, men men, sånt är livet ;)
Vi tog iallfall en massa kort under hela kvällen, såg på tv, käkade ost och kex och bara snackade om allt.
När klockan blev 22.00 hämtade min familj mig, började seriöst gråta. Den där stora kramen som vi gav
varann när vi skulle gå skilda vägar, fick mig att inse att vi inte kommer träffas på ett tag och att
 våran vänskap kommer vara, förevigt. Har iallfall haft en superbra dag, en som jag alltid kommer minnas!
 Sanna syster, jag älskar dig något så enormt! Jag kommer snart upp till dig och din familj i Ryd,
det kan jag lova! Så lätt blir du inte av med mig.

Lillasyster & vän, jag älskar dig ♥
Bilder.





















Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback