rip old times

DATUM: 2010-08-25 / TID: 22:46:05
">Vardag Kommentarer (2)

Nu skall jag sluta deppa över överdrivet gamla saker som har hänt.
Ingenting kommer ändå bli som det var innan, även om jag verkligen vill det i vissa stunder.
Jag skall lägga av nu, skall låta gamla tider, minnen osv, vila ifrid, eller iallfall försöka. 
Skall försöka gå vidare, försöka tänka positivt och faktiskt hoppas på en bra framtid.
Jag vet att jag kommer klara av livet fint, med eller utan personer* som funnits i mitt liv.
Det är även gamla vänner och vuxna, eller iallafall en "vuxen" som jag själv trodde att jag
betydde något för, men nu är jag själv större och förstår saker bättre, du kommer och du är ett minne
blott, vågar inte skriva vad du är till mig, för jag vågar knappt tänka på det ordet, det skrämmer mig.
Men bara så du vet, du har förlorat mig, jag kommer inte tillbaka till "you and your family", hoppas du är nöjd.

Nu skall jag borsta tänderna, smeta på mig en ansiktsmask och sen skall jag sova.
Godnatt, hoppas att ni sover gott, för det lär jag inte göra.

Maja tog denhär bilden idag vid "åhlensspegeln" pusspådi.

Jag var tvungen att ta ett kort på Elins halsband.


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Ja, det är skönt att du blir äldre och klokare. Vi finns här, vi älskar dig för den du är. Hos oss är du alltid välkommen. Kom ihåg, när det är din tur att få eget bo ska du o jag äta spenatsoppa, sen ska du ta hand om din gamla mor, du slipper mig aldrig. Love Mom

2010-08-26 @ 04:45:14
Postat av: Felly

Awh, tack mamma! Glad jag blir.

Jau, det skall jag, såklart! Älskar dig

2010-08-26 @ 06:56:15
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback