Redan vaken!

DATUM: 2010-08-13 / TID: 09:23:56
">Vardag Kommentarer (2)

Hejsan, fattar knappt själv att jag redan är vaken. :o
Skall snart åka in till stan och köpa lite saker, sen skall jag träffa Sanna och umgås med
henne idag, som om jag har längtat! Vet inte vad vi skall göra men hon ville att jag skulle visa
runt henne på Gotland, HAHA! Hur nu det skall gå till, ;) Men kul skall det bli! ♥

Ikväll blir det att vara med Jossan, tillbringar väl kvällen utomhus, och tar en massa kort!
Nu måste jag skynda mig! Kram.


Kommentarer
Postat av: jossa

Sorry, att de inte blev något :(

2010-08-16 @ 16:41:44
Postat av: Felly

Det är lugnt gummsan!

2010-08-16 @ 17:52:40
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback