Owh .. Nighty!

DATUM: 2010-08-23 / TID: 21:20:47
">Vardag Kommentarer (0)

Nu skall jag vara duktig och gå och lägga mig 21.30.
Jag vet inte hur länge sen det var jag gick och la mig så tidigt,
men jag är faktiskt grymt trött och känner att jag behöver vara utvilad till i morgon,
måste vara pigg och på bra humör i skolan imorgon, längtar faktiskt! Fast det är lite pirrigt i magen
också, haha!

Imorgon skall jag vara med Vickan efter skolan, tjuuuuho! Saknar henne mest :(
Ne, nu skall jag fixa iordning mig, sen skall jag natta kudden :blush:
Godnatt.

Hihi! En bild ifrån när vi gick i 7an, gud vad vi har förändrats!
Vendela, Nina, Lisa, Johanna och Jag


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback