Nu skall det sovas!

DATUM: 2010-08-18 / TID: 23:58:22
">Vardag Kommentarer (0)

Skall vara duktig att gå och lägga mig nu snart, och försöka gå upp klockan 08.00 imorgon.
Känner att jag måste vända tillbaks på dygnet, om några dagar börjar skolan igen, och då måste
jag vara tillbaks i vanan att gå upp klockan 05.30 på morgon, jippie vad jag längtar! Suck.
Fast det skall faktiskt bli roligt att träffa alla kompisar, men det andra har man inte längtat efter precis,
men det är iallafall skönt att vi kommer vara störst på skolan, och att snart åren på Solberga är över.
Aj, sånt skall jag inte snacka om nu! Det är trots allt ett år kvar, obooy!

Imorgon om det är dåligt väder skall jag, William och mamma till solberga och bada, och senare
under dagen kanske jag skall umgås med Vickan, det var ju trots allt ett bra tag sen, så det ser jag
såklart fram emot.

Yes, det var väl allt antar jag, inga bilder idag heller, förlåt!
Men imorgon skall jag försöka ta några, lovar dock inget, men skall försöka.
Nu kallar sängen, godnatt på er, sov så gott! Puss.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback