Nu är jag hemma.

DATUM: 2010-08-31 / TID: 19:51:16
">Vardag Kommentarer (0)

Skolan idag har varit som alla andra dagar, förutom att vi hade skolfotografering,
annars så har det inte hänt så mycket annat. När vi slöt skolan gick jag och mötte Josefin, vi gick
runt lite och kollade på kläder, sen så gick vi till Mcdonald's och köpte Mcflurry. Efter ett bra tag kom
Robin till oss, (Lekander) alltså. Så vi satt där och snacka ett bra tag, sen så kom Kamon och Amanda
också, så dom satte sig vid oss och vi babbla en massa, roligt roligt! Efter ett tag fick jag, Robin och
Jossan för ont i våra små rumpor, så vi var tvugna att gå. Så vi gick till Solberga och lekte i fågelgungan.
När vi tröttnat på det så gick vi hem till Robin och Jossan, gjorde inte så hemskt mycket. Utan vi
snacka lite, gosade med deras 4 små kattungar och sen så drog jag hem. Det var kul att få träffa
er igen, mina Lekanders ♥

Nu skall jag fixa en kopp kaffe, sen skall jag sätta mig vid tv:n och se på "Fångarna på fortet"
Sen så skall jag fixa lite i mitt rum, så vi hörs sen! Baaaj bajjj.

(Efter fotografen tagit bilderna på oss, bad Martin honom att ta ett "spexkort" på oss,
med sin kameramobil, så det gjorde han! Jag står nästan i mitten, om ni räknar 4 steg ifrån höger)


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback