Mums!

DATUM: 2010-08-08 / TID: 00:14:17
">Vardag Kommentarer (0)

Sitter just nu i Sagas soffa och är mätt som bara den!
Vi har käkat kladdkaka, och sett på " populärmusik från Vittula " En bra, fjollig
film som jag rekommenderar, kanske lite overklig ibland. Men för er som
diggar gamla döda kärringar med fisk som kuk så passar filmen nog er!, HAHA.
Filmen är inte ny, men det gör absolut ingenting, bra är den iallafall. 
Jag och Saga skall snart fixa iordning oss och webba med folk, det är roligt det!
Sen så blir det väl film, data, flumm och sova! Men det dröjer många timmar tills dess ;)

Förresten så är Sanna älskling nere på Gotland nu! Skall träffa henne imorgon för
första gången! Shit alabama vad jag längtar! Älskar dig syster min! Puss på dig.


Tjohej! Saga älskling

Lite misslyckad i början kanske? Men god blev den!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback