Mot ssagisen

DATUM: 2010-08-03 / TID: 17:30:39
">Vardag Kommentarer (2)

Tjollahej, sitter här med datorn i famnen och glor på tv.
Finns inte så mycket annat att göra en sådan här regning dag. Har i och för sig varit
ute i Slite med mamma och William och varit vid Gahms och köpt lite saker. Vi har också träffat på
Jontes mamma och lillasyster vid Konsum, lite konstigt att se dom där, men det var väl kul.
Men men, skall iallafall snart packa ihop lilla väskan och dra till ssagisen. Har saknat henne som
fasiken! Inte så många dagar sen vi sågs, men kan inte vara ifrån henne såhär länge!

                  Jag hör säkert av mig senare. Tusen kramar till er!                
                                                                                                                 love, Felicia



Minns du låten baby?


Kommentarer
Postat av: sagauknow

"i like where we are, when we drive.. in your kuk!" såklart jag minns älskling! HAHA xd, loveeeeeeeu<3

2010-08-03 @ 17:46:14
URL: http://awig.blogg.se/
Postat av: felly

tjuuhhoo! Älskar dig bäästavän! :D <3

2010-08-03 @ 18:57:56
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback