Morgon inlägg

DATUM: 2010-08-25 / TID: 08:13:10
">Vardag Kommentarer (0)

Godmorgon snyggingar!
Längesen jag gjorde ett sånt här tidigt inlägg, men det kan ju vara trevligt? x)
Ligger iallfall i sängen påklädd, mätt och svintrött. Gick upp klockan 06.30, och jag har
redan hunnit med att, äta frukost, valt ut kläder, städat garderoben, städat rummet och sminkat mig.
Fattar inte själv hur jag lyckas, men nu är jag iallfall stendöd. Väntar på att mamma och jag skall åka in
till stan och ta ut mina pengar, sen så skall jag till skolan!

Vi skall tydligen träffas allihopa vid bildsalen klockan 09.00.
Där skall vi jobba om "valet". Fyfan vad tråkigt säger jag bara, usscchhh! :|
Ne, nu måste jag kila. Kanske inte det roligaste inlägget, men det är iallfall något.

Bye brats, ;)

Ugly Felly


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback