Medeltidsveckan

DATUM: 2010-08-09 / TID: 01:32:18
">Vardag Kommentarer (0)

Denna dag har inte varit så hemskt speciell, vaknade, åt frukost,
åkte med Saga ner till kyrkogården och hälsade på min storebror och Sagas farmor.
Åkte vidare hem och lagade tacos och satte oss därefter vid våra datorer. Senare runt klockan 23.00
åkte vi runt stan och sen till Max, vi tog en glass medan vi kolla på alla fula medeltidssnubbar.
Det kändes seriöst som om vi levde på 1500-talet under en tid, haha. Det var en full snubbe
som gick fram och babbla med oss, när vi titta åt andra hållet så kom det en gubbe som hade
kilt på sig, aj fysatan vad det såg kul ut! När vi tittade åt andra hållet var det en folksamling
med medeltidssnubbar som slogs med pinnar och hade en läskigt stor piska! Usch..
När vi hade garvat ihjäl oss åt alla, åkte vi hem och satte oss vid datan,
och nu sitter vi här och ser på "populärmusik från Vittula" igen, för den är så rejält skön!

Nu skall jag fortsätta att flumma med Saga och se film, hör av mig senare!
Här är lite bilder.


Flummisar!

Jag älskar dig

Mhh bra bild ( Eller inte )
Men det var iallfall våra glassar vi beställde ;)

Jag råka snubbla på en sladd och då hamna jag på golvet vid hundens hundben..
Jag kan säga er att den lukta FÖRJÄVLIGT!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback