Kräftskiva

DATUM: 2010-08-15 / TID: 21:32:13
">Vardag Kommentarer (0)

Idag har faktiskt varit en helt okej dag.
Började med att jag vaknade och åt frukost, duschade och fixade iordning mig.
Runt 13.00 åkte jag, min familj och Göran till Alf och Sylvia i Östergarn. Där blev vi bjudna
på Kräftskiva, fast vi hade kött och sådant också, väldigt gott!

På eftermiddagen åkte vi ner till Katthammarsvik och badade. Jag övertalade alla
att gå ut till Kajen, för jag ville bada där, som jag brukar. Det är typ 5-6 meter djupt där, awesome!
Så jag hoppade och dök i där, och mamma såg typ förskräckt ut, Haha! Jag tyckte det var kul iallfall.
Men men, senare åkte vi hem och handlade lite på Ica Maxi, jag köpte hårinpackning, som reparerar
topparna, nagellack, ansiktsmask, haha! Och månadens Frida tidning, som jag inte får missa, tss.
Och nu ligger jag här i min fina säng och lyssnar på musik och chattar med folk,
sitter också och tjockar i mig glass med kolasås, det är mummmma det!

Bilder ifrån idag.

En ful kräfta.

William och Sylvia, kramkalas!

Benny bjuder på sitt "finaste" smile.

Alf och William.

Peace!

Alf, William och jag.

Mamma och Sylvia.

Jag

DykarN


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback