Kneippbyn

DATUM: 2010-08-12 / TID: 15:03:03
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan, nu hade jag tänkt att jag skulle berätta om gårdagen för er.
Allting började med att jag åkte in till stan, gick och mötte Maja, Felix och Timmy vid Medeltidsmarknaden.
Dom stog i en lång kö inför att Maja skulle köpa biljetter till en Teater som var igårkväll, så där stod vi
ett bra tag. När Maja äntligen fått köpt sina biljetter började vi gå hem till Maja, för att vi skulle lämna Majas
lilla söta hund, Chanel, och därefter åka moppe till Kneippbyn, som är Gotlands Sommar och Vattenland.
Felix hade tydligen hört att det skulle vara "gratis" inträde igår, så vi ville ju självklart dit och kolla.
Men när vi var hemma vid Maja hände det någonting, så Timmy följde inte med. Så vi fick ta bussen ut till
Kneippbyn. Det gjorde dock inte oss något, för vi gick på bussen som "barn" och på bussresan drog
busschaufförn en massa skämt och dunkade barnmusik över hela bussen. Han tvingade också killarna att sjunga
" Här kommer Pippi Långtstrump" - sången högt för oss andra. Om inte dom sjöng, skulle dom få hoppa av.
Så kan säga er att bussresan var lyckad! Vårat humör var på topp, haha.

När vi var framme vid Kneippbyn, visade det sig att det inte alls var gratis att gå in. Men till slut så
gled vi in gratis, eftersom att vi är proffsen själva. När vi kom in på Kneippbyn, så sprang vi till Villa villekulla
och tog kort. Efter det så sprang vi ut för att inte bli påkommna. Vi tänkte egentligen slänga in Felix på Vattenlandet för att det skulle se ut som att vi var där också. Så jag kom på förslaget att han kunde doppa sig i Minigolfens snuskiga fontän, och det gjorde han också!

Vi gick också ner till Stenstranden. Maja och Felix badade, jag kunde inte eftersom att jag inte får bada med
min piercing föräns imorgon. Så jag tog kort istället. När klockan var 18.00 åkte vi med bussen hem och kom
in som barn än en gång. På vägen hem satt en snubbe ifrån Skåne bredvid Felix, dom satt där och snacka, och
jag och Maja kunde knappt hålla oss för skratt, men när Felix försiktigt löt huvudet emot snubbens axel,
fick han en smäll tillbaks, då kunde vi inte hålla oss längre! haha.

När jag kom hem, åt jag mat och satt vid datan. Lyssnade på musik i några timmar och såg på "Fjorton Suger".
När jag plötsligt såg att klockan började närma sig 04.00 stängde jag av datan och försökte sova, det tog
väl ungefär en timme innan jag somna, låg och tänkte för mycket så kunde verkligen inte sova. Men till slut
så somna jag ju såklart, och vaknade 14.00 idag, väldigt skönt!

Bilder ifrån igår. Vi började såklart med Villa Villekulla huset, det var ju det viktigaste ;)



Vi ♥ Lillagubben

Felix utanför Vattenlandet.

Vi är ju gifta som ni vet.. men här vet jag inte riktigt vad Felix håller på med? Banka skiten ur mig bara! Haha.

Bada, bada!

Det var en gång en liten Fejlix, som hade en liten vakthund, som inte var hans.

Maja badade i vattenfallet, som vi inte visste vart vattnet kom ifrån.

Felix försökte komma ifrån oss, men lyckades tyvärr inte.

Jag ville ju också känna på vattnet.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback