Lalala

DATUM: 2010-08-29 / TID: 16:16:47
">Vardag Kommentarer (0)

Gårdagen: Åkte in till Saga runt 18.30 med bussen. Vi var inne i stan, käkade på Mcdonald's och träffade lite folk och så. Runt 23.00 hämtade Robins mamma mig vid Bingan. Därefter åkte vi hem till dom och alla sov, så jag smög tyst som bara den upp till Robins rum där han hade bäddat bäddsoffan åt mig, så gullig så! Dock så kunde jag inte somna, för jag lyssnade på Robins smaskande i någon timme, haha!

Idag: Jag och Robin blev väckta 07.00, bara för att vi skulle på Folkrace, Robin och Greger (Robins pappa) skulle tävla. Det gick väl ganska bra för Robin, men lite bättre för Greger, eftersom att han kom tvåa. Själv så stod jag och Anna-Carin (Robins mamma) i kiosken hela tiden, men det var roligt det med. När klockan blev 12.30, var tävlingen slut, så vi åkte hem till Robin. När vi var hemma, så åt vi lite och lyssnade på musik. Runt 15.00 skjutsade Greger hem mig, eller iallfall till Bro bär & grönt där min cykel stod. Så jag cyklade iväg på den, och på vägen hem träffade jag på Pontus. Så jag gick en bra bit med honom och snackade om allt möjligt, skoj var det!

Och nu sitter jag och ser på "Rädda Willy 2", bara för att jag väntar på att maten skall bli klar, för då går tiden så mycket snabbare! Det var väl allt jag hade att säga nu, hör av mig senare. Kramis!
                                                                                    
                                                                         


Tog bilden igår ifrån Sagas fönster, bara för att det var fint!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback