I'm so fucking tired

DATUM: 2010-08-23 / TID: 08:53:26
">Vardag Kommentarer (0)

Hellu .. mamma väckte mig 07.30 idag, bara för att komma tillbaks till den vanliga vardagen igen.
Kan säga er att jag knappt kan hålla upp ögonen, och är helt säker på att jag kommer somna tidigt ikväll.
Imorgon börjar skolan, kan dock erkänna att jag tycker att det skall bli skönt. För det första så skall det
bli oerhört roligt att träffa alla kompisar igen, och för det andra skall det bli skönt att hamna i sin vanliga
vardag igen. Men allt annat som, betyg, läxor och en evighets plugg, det är verkligen något jag inte längtar
efter. Men skolan är tufft, och alla måste gå igenom det någongång, och jag skall fanimig bli sjuksköterska,
punkt slut!

Idag skall jag inte göra något speciellt, förutom att ta det lugnt och vänta in morgondagen, fast
sen i eftermiddag skall jag till bup, och snacka om mina problem, alltid lika roligt .. fast ne :(
Har mycket att snacka om med min teraput, men vet inte riktigt vart jag skall börja, men det ordnar sig.

Nu skall jag försöka vakna till, sen skall jag nog ta och se på en film! Bye bye äppelpaj.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback