I have a secret!

DATUM: 2010-08-11 / TID: 13:46:04
">Vardag Kommentarer (1)

Hejsan, skall snart fixa iordning mig inför att åka in till stan.
Skall vara med Maja, Felix och Timmy. Felix har tydligen sagt att det är fritt inträde på Kneippbyn idag,
så vi skall dit och kolla. Själv så tycker jag att det låter för bra för att vara sant, men vem vet.
Vi får väl hoppas på det bästa, för jag tänker inte betala 190 spenn för att komma in där, hehe.

Ikväll skall jag avslöja en hemlighet för er, förvänta er inte för mycket. Den är inte så speciell ;)
Aja, nu måste jag typ skynda mig. Hörs ikväll, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Nu blir mamsen nyfiken!?

2010-08-11 @ 14:59:05

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback