Hejsvejs.

DATUM: 2010-08-04 / TID: 14:10:52
">Vardag Kommentarer (0)
Blev igen bloggning igår, skrev ett helt inlägg sen så råka jag klicka ner.
Så blev förbannad och gick och la mig, haha :) Men skall berätta om kvällen igår.
Jag och Saga bestämde oss för att åka runt på hennes moppe. Så vi fixade iordning oss
och gick ut och torkade av hennes moppe med papper, bara för att det hade regnat innan.
Så vi åkte runt lite, när vi var borta vid hamnen så började det spöregna! FYFAN.
Saga hade nämligen skrikit "WAKA WAKA" hela vägen ifrån Bingeby till hamnen, så anar
att gud inte gillade det så mycket, så han gav oss pissregn. Så där åkte vi i regnet,
motvind hade vi också. När vi kom hem rann det om oss! Saga hade iallfall visir för ansiktet,
medan jag inte hade det, men dock så kunde Saga inte se ett piss, men men.
Det var bara att dra på sig mjukiskläder och ta bort sminket när vi kom hem, vi såg förjävliga ut.

Haha, men vi gjorde iordning oss igen och började webba med Pontus och en random Daniel?
Webba väl med dom i några timmar, sen så gick jag och la mig och somnade som en stock,
så Saga fick sitta där själv och leka med datan, :)

Idag vet vi inte vad vi skall göra, något hittar vi väl på :p
Aja, ha det bra. Puss!

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback