Gudernatteer

DATUM: 2010-08-31 / TID: 21:52:24
">Vardag Kommentarer (4)

Okej, nu är jag trött! Har inte varit såhär trött på länge.
Längtar tills precis innan man vaknar, när man verkligen lever sig in i drömmen,
ganska tufft egentligen? Att vi faktiskt drömmer flera tusen olika drömmar varje natt, fast
vi bara kommer ihåg den sista drömmen, awesome!

Imorgon är det skola som vanligt, inget märkvärdigt.
På eftermiddagen har jag inte planerat något, kommer säkert vara med någon kompis,
om inte, så skall jag hem och storstäda mitt rum, för det behövs. Men nu skall det sovas,
och drömmas! Sov gott allihopa.

Jag och Robin hade det tråkigt på mattelektionen,
så vi tog lite bilder, älskar dig lillebror!

Bara för att jag och Robin diggar denhär låten.
danyH - Brake it down


Kommentarer
Postat av: Lille bror robin

älskar dej med stora syster !:)<3

2010-09-01 @ 17:15:39
Postat av: Lille bror robin

älskar dej med stora syster <3

2010-09-01 @ 17:16:23
Postat av: Felly

aw, lillebrooor! Gullig du är, tihi :D <3

2010-09-01 @ 20:44:19
URL: http://fellyz.blogg.se/
Postat av: Lille bror robin

:D <3

2010-09-02 @ 15:24:38

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback