Godmorgon.

DATUM: 2010-08-07 / TID: 12:16:30
">Vardag Kommentarer (0)

Förlåt för att jag inte blogga igår. Hade fullt upp hela dagen och när jag väl kom hem till Saga somnade jag på direkten. Men gårdagen började med att vi gick och la oss 05.00 och blev väckta 11.30. Vi åt frukost och fixade iordning oss, sen så skjutsade mamma oss till Saga och då åkte vi runt med Sagas moppe och hämtade ut lite saker som hon skulle ha. När vi kom hem till Saga igen låg vi och kolla på tv och när klockan närmade sig 15.00
skulle vi åka till Stallet och jobba. Men saken är den att Saga inte fick igång sin moppe så vi fick skjuts utav hennes mamma. Så vi var framme vid stallet 15.15. Då sprang vi till stallet och snackade med Nettan. Sen så gick vi till Hassborgs stall och fixade iordning hästarna som skulle ha dubbelsulky på sig. Efter det fick vi vara kvar i Hassborgs stall och städa, man får inte göra mycket annat när man är i hans stall eftersom att han är såååå pedantisk. Så vi sopa upp skit och lite, inte kul. Men när vi var klara med allt, så var det bara att dra tillbaka till det andra stallet och sadla på småpollarna och dra till ponnyridningen. Det är ju lika roligt som vanligt, gå runt samma tråkiga varv, och samma ungar som skall rida om och om igen. Jag och Saga gick ifrån 17.00 - 19.30.

Efter det var vi helt slut kan jag säga. Vi gick och köpte hamburgare och såg på loppen. När det väl var lopp 10 var Commander Crowe med, han vann, som han alltid gör. Shit pommes, vad fin den hästen är! Jag tror typ att jag är kär, haha. När travet var slut åkte vi med Sagas föräldrar hem, vi satt i skuffen och flummade ihjäl, då sa Saga såhär till mig.

Saga: Du klär dig som en mangoraja :D :D
Felicia: Jag har ju dina jeans på mig..

[ HAHA! Saga älskling, känn dig ägd ;) ]
När vi kom hem så åkte vi runt med moppen, mötte en massa killar som skrek på oss och då vände vi längre fram och körde förbi dom och töt. Roligt liv vi har, eller? Menmen, när vi kom hem till Saga satte vi oss vid våra datorer, men Sagas internet pallar inte två datorer så jag blev utan. Så jag somna istället. Vaknade ibland och kollade på klockan, sista gången jag kolla var klockan 06.00 och då var fortfarande Saga vaken. Då hade jag sovit i ungefär sex timmar redan. Men, Saga somnade till slut och jag också, och nu sitter jag här och ser på tv, och lyssnar på Sagas lilla snarkande. Tror att jag måste ha lite frukost i magen snart innan klockan blir för mycket. För klockan 15.30 kommer mamma och hämtar upp oss, då skall vi hem till mig och äta potatisgrattäng och kött, det är mumma för sorken det, och för tösen också ;)

Oj, vilket långt, ointressant inlägg. Aja, vi hörs senare. Ha det bäst! PUSS.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback